Saturday, October 20, 2007

Høst!

Var sammen med Lill og samboeren hennes for å ta litt høstbilder i dag. Fant frem et gotherinspirert antrekk jeg liker veldig godt. Morsomt å prøve litt forskjellig og jeg føler meg alltid vel i den stilen.
Dessuten er det koselig å ta noen bilder med alle de fine fargene som er ute nå :) Etterpå koste vi oss med pizza og sofaslækking foran tv'en. En fin fredagskveld!
Her er et av bildene:

(Lue,skjørt og håndleddsvarmere fra Lindex, t-skjorte fra Zara (gave fra Estland ;D ), jakke fra H&M, sko fra Skoringen)

4 comments:

iselillja said...

Yay, finfin fredag indeed :)
Fryser litt enda fra bildetakinga though, haha .. Ikke akkurat varmt neei! :P
Men fine bilder ble det da! :)

momoiro-chan said...

Haha, frysepinnen med to ulljakke, kåpe, skjerf og frakk ;P
Jeg skal innrømme at jeg ble litt kald etterhvert jeg også da.

Men koselig fredag ja. Og fornøyd med at vi fikk tatt fine høstbilder ;D

Anonymous said...

Kjempefint høstbildet:-)

momoiro-chan said...

Takk for det :)