Saturday, November 17, 2007

Dagens antrekk

Puh. Lørdager og Oslo City = kaos. Det har vært såå mye å gjøre på jobb i dag. Og det er så gøy ;)
Tida går så fort og man får treffe masse mennesker og selge masse klær! Jeg trives så godt i jobben min!
Også har jeg mamman min på besøk i helga. Vi har vært og handlet på Ikea to dager på rad.
Siden jeg har flyttet er det jo alltids noen ting man trenger. Rommet mitt begynner nå å bli mer og mer lilla. Jeg digger det ;)
Ellers fikk jeg handla litt strømpebukser, knestrømper, mascara og litt andre ting jeg har trengt en stund.
Toppen jeg hadde på meg i dag er en topp jeg kjøpte på Gina Tricot i sommer og aldri fått til å bruke. Veldig fornøyd med at jeg fant på en måte å bruke den på! Den er skikkelig god å ha på, og fargen er fin ;D
Dessuten er det andre dagen på rad jeg bruker disse skoa. Og de har jeg heller ikke brukt før ;)

God helg alle sammen ;D

( Aprikostunika fra Gina Tricot, Svart tunika og thigths fra b.young, sko fra Økonomisko)

4 comments:

iselillja said...

Jeg ELSKER skoa :) De er helt fantatiske. Jeg måå få meg et par ankel-støvletter.
Halsen på den svarte var også dritkul. :)

momoiro-chan said...

Takk! ;D

Du vet jo hvor lenge jeg har slitt med å bruke de skoa, men nå som jeg først har fått det til elsker jeg dem jeg og!
Ankelstøvletter er kjempekult! Og det finnes så mange fine også!
Jeg har lyst på noen med kilehæl ;)

Anonymous said...

Dritfine de skoa ja.

momoiro-chan said...

Takktakk!

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har brukt dem før .. Brukt dem i dag også jeg ;)