Wednesday, January 23, 2008

Bedre sent enn aldri..?

Ja .. At jeg er treig er det vel iallefall ingen tvil om. Skjedde så mye rundt jul og nyttår at jeg aldri fikk rota meg til å blogge. Og så begynte skolen igjen. Og så er det trening og venner og .. dere vet. ;)
Jeg glemte rett og slett hele bloggen litt.
Så her kommer jeg da med juleaften og nyttårsantrekket mitt ;P

Har fått tilbake mobilen min etter reparasjon også nå, så da skal det bli litt lettere å ta antrekksbilder fremover. Kjøpt masse nye klær på jobb i det siste.
Blant annet en lys beige a-formet kåpe med trekvart arm. Skal prøve å få tatt bilder av den så fort som mulig.

Så da må jeg vel bare si .. Godt nytt år alle sammen da? ;P

(kjole og bolero fra sorbet, sko fra DinSko og smykker fra Glitter)

5 comments:

Anonymous said...

Å, jeg eeeelsker kjolen!

momoiro-chan said...

Tusen takk for det!
Veldig fornøyd med den. Derfor jeg brukte den både til jul og nyttår ;D

iselillja said...

Heyy, velkommen tilbake :) Nå hadde du vært så lenge borte, at jeg nesten ikke gadd å sjekke bloggen din engang, haha .. Men så var det plutselig oppdatert :)

I lovelovelove kjolen, men det vet du jo :) Veldig fint med bolero til. Yayay, for flere antrekksbilder!

Anonymous said...

Kjempefin kjole og nydelige sko.

momoiro-chan said...

Nenuial: Hihi, tusen takk. Igjen ;)
Skal prøve å få tatt flere antrekksbilder. Lover :)
Regna med at folk egentlig hadde gitt meg opp. Så veldig veldig glad for at jeg har fått så mange kommentarer. Og jeg sniker jo fortsatt på andres blogger. hihi.

Camilla: Tusen takk :) Skoene er faktisk noen år gamle, men jeg elsker dem. Og bruker dem så mye som jeg kan!