Saturday, June 28, 2008

Tagged!

Marte, som forøvrig har en blogg som anbefales å titte innom, har tagget meg. :)
Dette er altså de 7 sangene jeg hører mest på om dagen. Reglene er som følger: List opp 7 sanger du hører på om dagen. Genre, tekst, melodi...det er uvesentlig. Det viktigste er at du har disse på høytalerne nå om dagen. Dine sommersanger! Post denne instruksjonen sammen med de syv sangene og tag deretter 7 du gjerne vil sniklytte på.


Dette er da de syv sangene jeg hører mest på om dagen:

Jason Mraz: Im yours
The Diciplines: Oslo
Espen Lind:
Scared of Heights

Duffy: Warwick Avenue
Madonna ft. Justin Timberlake: 4 minutes

Jeg kommer ikke på fler sanger ;P
Er det sanger dere hører på?

Jeg tagger disse herlige bloggerne Hilde, Karoline Natalia, Camilla, Kamillagorilla.

2 comments: