Monday, October 27, 2008

Utfordring.

Jeg har fått en utfordring til å svare på noen spørsmål både fra Marte og Hilde. Så her kommer en hel haug med spørsmål på en gang. :)

Hildes spørsmål:
1. Hvilken radiostasjon hører du på?
P3
2. Hvilken matbutikk liker du best?
Meny
3. Hva ønsker du deg til jul?
Hmm.. Kamerastativ, sminke og kremer.
4. Hva er ditt favorittgodis?
Jeg er en skikkelig godtemums. Derfor er min favoritt en pose med smågodt. Litt av alt.
5. Hvor ofte trener du?
Det varierer veldig. Innimellom 4 ganger i uka. Andre uker ingenting.
6. Når gråt du sist?
For et par uker siden da jeg så The Notebook.
7. Hvor mange par jeans har du?
Hm.. Rundt 10 tenker jeg.
8. Hvor ofte snakker du med moren din?
Nesten hver dag.
9. Hva er din favorittfarge?
Lilla (og litt rosa ;))
10. Har du fregner?
Ja.. I massevis ;)

Martes spørsmål:
1) Favorittdesigner(e)?
Hm.. Ikke helt sikker. Har i grunn aldri vært så opptatt av designere at jeg klarer å velge en favoritt.
2) Hvorfor blogger du?
Jeg har alltid vært veldig opptatt av klær og mote, og fant ut at å blogge om dette gir meg masse inspirasjon. Dessuten er jeg veldig glad i bilder og fotografering. Og det passer jo bra sammen med blogging :)
3) Nevn et eller flere produkter du vil anbefale til andre.
Masterpiece Max masacara fra Max Factor og Atrix Håndkrem.
4) Favorittblad(er)?
Jeg kjøper aldri blader. Jeg er helt håpløs når det kommer til blader, for jeg blar bare fort igjennom. Titter litt på bildene. Det er jo ganske bortkasta penger ;)
5) Hva/hvem inspirerer deg i forhold til klær?
Det er så mye. Det kan være blogger, bilder, fargekombinasjoner, noen jeg ser på gata, kjendiser osv..
6) Hvilken nettbutikk bestiller du oftes fra?
Det tror jeg må bli Ellos.
7) Hvilke blogger leser du hver dag?
De som jeg har linket til i min blogg er jeg innom hver dag. I tillegg titter jeg innom en del andre blogger når jeg har tid.
8)Favorittprogram på tv?
Nytt på nytt.
9) Hvilke butikker handler du mest på?
b.young og H&M
10) Hva er din drømmejobb?
En jobb der jeg kan få være kreativ.

Jeg utfordrer Amie og Rina til å svare på disse 10 spørsmålene:

1. Når står du opp om morgenen? 2. Sko eller vesker? 3. Hvor mange par sko har du? 4. Hvor drømmer du om å reise? 5. Hvilken shampoo og balsam bruker du? 6. Hvor mange blogger følger du med på? 7. Hvor mange skjerf har du? 8. Hva spiser du til frokost? 9. Hvitvin eller rødvin? 10. Hvor kjøper du sminke?

4 comments:

Marte said...

Gode svar;)

momoiro-chan said...

Hihi, takk ;)

Hilde N said...

Åh, nå kom jeg på at det er evigheter siden jeg så The Notebook. Den er så fin den. Griner så snørr og tårer spruter hver gang da :)

momoiro-chan said...

Hihi, jaa. Jeg så den for første gang for et par uker siden. Men jeg må nok se den igjen snart. Og jeg vet jeg kommer til å grine like mye da. Fiin film :)