Friday, December 12, 2008

Kjære julenisse..





Pumps fra H&M Divided.
Pris 298,-

9 comments:

Marte said...

Så kule!

Anonymous said...

ååh, de var rå stilige!:)

momoiro-chan said...

Marte og Jeanita Helen: Ikke sant! Jeg digger dem! De hadde bare to par igjen i dag. Så mest sannsynlig er det for sent imarra.. Men det er kanskje like greit ;)

Tine said...

woaw! :D de var tøffe!
jeg vil til oslo å shoppe etter jul!

momoiro-chan said...

Tine: Ikke sant! Jeg digger fargen på dem. Men vet liksom ikke helt hvor mye jeg hadde brukt dem.. Derfor jeg ikke bare kjøpte dem ;)
Du får spandere deg en oslotur over nyttår å handle på salget her :D

Anonymous said...

I love the color of the shoes :).

momoiro-chan said...

Nadine: Me too! I didnt buy them, but I wish I could ;)

Anonymous said...

nam nam!!

momoiro-chan said...

Amie: Ikke sant! På ønskelisten :D