Friday, June 5, 2009

Tilbake!


Nå har jeg tenkt mye frem og tilbake. Og jeg har kommet frem til at jeg vil prøve å ta opp igjen blogginga. Jeg kommer til å forandre litt på hvordan jeg blogger. Jeg kommer til å poste litt mer personlige innlegg, mer bilder som jeg har tatt selv og såklart massevis av mote. Det er jo moteblogg jeg først og fremst vil skrive! Men det er mye lettere å engasjere seg når man kan dele litt mer av seg selv og det burde gi meg nok inpirasjon til å fortsette. Så håper dere lesere fortsatt er her og vil følge bloggen min videre. Takk for alle hyggelige kommentarer i løpet av de siste ukene. Det settes pris på :)

6 comments:

Øydis said...

Glad du er tilbake! :)

Tine said...

Jeg er superglad for at du vil fortsette!

Ragna said...

Velkommen tilbake :-) Både flere bilder av deg selv og mer personlige innlegg burde funke bra!

momoiro-chan said...

Øydis: Det var hyggelig å høre :)

Tine: Så koselig :)

Ragna: Takk for det! Håper det funker bra ja. Hvis ikke får jeg bare prøve noe annet ;)

Camilla said...

Så bra da:-) Jeg følger deg vet du. Kjempefine antrekksbilder du har lagt ut nå. Godt du er tilbake:-)

momoiro-chan said...

Camilla: Det er veldig hyggelig å høre :) Takk for det!