Wednesday, February 20, 2008

Shopping!

Nå er det skikkelig lenge siden jeg har vært på en ordentlig shoppingtur! Tror sist må ha vært før jul en gang jeg..Men i dag tok jeg meg tid til å gå litt i butikker. Var ålreit å se noe annet enn b.young sine klær ogå ;)
Har lenge lett etter en stor svart veske som kan romme det meste. Er så kjedelig å drasse på veske, skolesekk og treningstøy osv. Jeg kom over en skikkelig fin en fra Wedins i helga. Og den kosta bare 299 også! Helt herlig. Så den ble med meg hjem i dag.
Jeg fikk også med meg litt av hvert fra H&M (som alltid!).
Et nydelig lilla skjerf med blomster til 98,-, en søt lilla lakkpung jeg tenkte å bruke som lommebok til 49,-, en ny squinbukse fra barneavdelingen til 179,- ( kan aldri få nok av de buksene. Tror det er den 8. jeg eier nå !!) og til slutt et par dritstilige pumps med høy kilehæl til 249,-. Leta etter sånne pumps kjempelenge. Gleder meg sånn til våren kommer og jeg kan bruke dem!

I tillegg fikk jeg et gavekort fra jobben på 100 kr på Vita. Kjøpte meg den nye mascaren fra Max Factor som har kommet. Beyond Length heter den, og har to farger. Kommer med bruntoner, rosa/lilla og blå. Skal prøve den brune! Spennende. Den ser veldig bra ut ;D

Her er bilder av alle herlighetene.

Og nå må jeg holde meg borte fra butikker for en god stund, så jeg ikke blir frista til mer shopping ;P

2 comments:

Anonymous said...

Mange gode kjøp der. Likte de skoa veldig godt:-)

momoiro-chan said...

Takk for det :) Prøver dem på hele tiden. Kan nesten ikke vente med å bruke dem.

Jeg vil ha vår nå! ;)