Friday, February 29, 2008

Dagens antrekk

Da var det endelig fredag og helg! Og hva passer vel bedre enn å pynte seg litt da?
Dagens er inspirert av Kelly. Ei søt svensk jente som blogger mye morsomt. Jeg kjøpte dette skjørtet for ca et år siden, og bare brukt det en gang. Men Kelly hadde et lignende skjørt, så hun gav meg ideén til dette antrekket!

Nå skal jeg på café med ei venninne. Ha en fin fredag! ;D

(cardigan b.young, skjerf Ichi, t-skjorte Ellos, skjørt H&M, strømpebukse Pierre Robert, veske Wedins, og har støvletter fra Økonimisko til)

4 comments:

Anonymous said...

Cute!:)

momoiro-chan said...

Thanks :)

iselillja said...

Hey, du fikk brukt skjørtet! Så kult :) Det er jo så fint, men vet jo at du har slitt med å matche det. Det ble fint :) Bruke mere!

momoiro-chan said...

Takktakk! Og vettu. Det skal jeg. Har flere ideer jeg kan bruke det med nå. Så mer skjørt fremover :)

Ps. Velkommin back ;P