Monday, March 3, 2008

Dagens antrekk.

Haha, jeg må visst skaffe meg flere skjerf jeg. Eller så kan dette bli litt vel ensformig etterhvert.
Jeg har skjerfdilla. Er stadig på utkikk etter flere! Men dette skjerfet er så godt, og passer så fint til det meste. ;D

(skjerf fra Ichi, hvit genser og vest fra Cubus, jeans fra Vero Moda og svart singlett fra H&M)

I kveld skal jeg se "Mannen som elsket Yngve" på kino, det gleder jeg meg til. Har lest boka og synes den var veldig bra, så er ganske spent på filmen. Er det noen av dere som har lest boka eller sett filmen?!

6 comments:

iselillja said...

Fine skjerfet :) Har litt lyst på det selv jeg, hehe.. Skjønner hva du mener med skjerf-dilla, det har jeg selv altså :)

momoiro-chan said...

Jaa, skjerf er genialt.

Tror det kan bli vanskelig å få tak i det skjerfet altså. Vi har solgt maaange av det. Men du kan jo alltids stikke innom en b.young eller ichi!

Og si i fra om du finner noen lekre skjerf! ;P

Anonymous said...

Når man først har funnet noe man elsker bruker man det mye da, og det er bra:D

momoiro-chan said...

Jaa, enig! Well said ;D

Spis, løp, les said...

Skjerf er jo det fineste som fins!De fineste jeg har er de jeg har funnet hjemme hos mamma, og skjerf jeg har fått av folk som har reist til rare steder.
Det du har var veldig fint :-)

momoiro-chan said...

Ja, det er sant! Det er noe eget med skjerf man finner hos mamma eller bestemor. Eller slike som man har fått fra andre steder. Fint å ha noe som ikke alle har. Og som det er noe spesielt med :)

Og tusen takk! Er veldig glad i det skjerfet. :)