Friday, March 14, 2008

Dagens antrekk!

Da var det fredag, og kanskje påskeferie for mange av oss? Jeg skal ha eksamen rett etter påske, så blir en god del lesing på meg. Men skal nok få tid til litt påskekos også :)
Har hatt en veldig avslappende dag. Sov lenge, før jeg dro en tur til byen med ei venninne. Kjøpte bursdagsgave til kjæresten og tittet ellers litt i butikker. Kjøpte faktisk ingenting til meg selv ;)
Ganske laidback stil i dag, det er så deilig når man skal gå rundt i byen. Fikk brukt skinnjakka også! Skikkelig fornøyd. Visste at jeg kom til å bli veldig glad i den!
Også har jeg blitt veldig glad i å sette håret opp i en høy knute bak. Synes det funker innmari bra sammen med pannelugg.

Nå skal jeg kose meg med en film! Ha en fin fredagskveld :)


(skjerf, jeans og øredobber fra H&M, pologenser under fra b.young, t-skjorte fra Sorbet, skinnjakke fra Ichi, sko fra Skopunkten og neglelakk fra Depend)

3 comments:

Anonymous said...

Herlig outfit. Jeg liker laidback:-)

iselillja said...

Hey babe! Så rocka og kul du var i dag :D Den skinnjakka var jo dritfin på deg. Og med støvletter, og litt laidback antrekk og de kule øreringene .. Awesome ;D
I dig! :)

momoiro-chan said...

Camilla : Tusen takk! Liker laidback jeg også, bare så sjelden jeg kler meg sånn. Men det er utrolig digg :)

Nenuial: Åh, tusen takk :)
Jeg digger det også! Hihi.
Driver alltid å styrer med å være så feminin og flott vettu. Men hver gang jeg trekker på meg noe litt mer rocka føler jeg meg så vel. Jeg må begynne å huske det ;)