Friday, August 8, 2008

Dust it. Før og etter.

Nå har jeg prøvd ut saltvannspudderet til Schwarzkopf noen dager. Vet ikke om dere ser forskjellen så godt, men jeg både ser og kjenner forskjellen. Håret ligger mye finere. Det klistrer seg ikke flatt nedover på sidene, men gir et inntrykk av naturlig volum. Dessuten ser det mye mer naturlig rufsete ut. Og det mye lettere å håndtere det nå. Ikke ser det fett ut heller. Om jeg er fornøyd? Ja, veldig!
Det korte håret er forresten bare juksekort. Jeg har en slags toetasjes klipp. Derfor kan jeg lett gjemme det lengste håret i en knute bak. Fint å kunne bestemme fra dag til dag om man vil ha kort eller langt hår.

4 comments:

Tine said...

Så kjekke bilder! :D Syns du har fint hår!

momoiro-chan said...

Tusen takk, søta! Hyggelig at du synes det :D

Hilde N said...

Ikke sant Dust It er bra! Jeg klarer meg ikke uten jeg nå :)

momoiro-chan said...

Nei, det tror jeg sannelig ikke jeg gjør heller! Det er så genialt :D