Sunday, August 3, 2008

Gamle favoritter.

Denne toppen fra H&M var min absolutte favoritt sommeren 2002. Jeg brukte den så ofte jeg kunne og husker jeg ble helt fra meg da jeg trodde jeg hadde mistet den på en campingplass i Paris. Har ikke brukt den noe særlig i årene etterpå, men alikevel ikke klart å kvitte meg med den. Etter en opprydning i skapet tok jeg den frem igjen og fant ut at den fint kunne brukes med bukse/shorts/skjørt med høyt liv. Slik som med denne olashortsen min fra Lindex.
Har dere noen slike gamle favoritter som dere ikke klarer å kaste?

6 comments:

Anonymous said...

jeg kaster ikke mye klær, ofte jeg finner frem noe gammelt og bruker det på nye måter. det er herlig

momoiro-chan said...

Ja, samme som meg da. Plagg man blir lei av kan fort bli en favoritt igjen når år etterpå. Blir som å shoppe i sitt eget klesskap ;)

Marte said...

ja, jeg hadde en rosa jakke jeg slet skikkelig med å kaste.. men den var så slitt, og den krympet fordi jeg vasket den så mye, så den endte opp i dunken til slutt;)

momoiro-chan said...

Hehe, godt å høre at det er fler enn meg da. Jeg gjør akkurat det samme med klær jeg elsker. Bruker dem helt til de faller fra hverandre ;)

Ragna said...

Kult, den toppen passet skikkelig bra til den høye shortsen!

momoiro-chan said...

Takk for det! :)
Hadde ennå været vært bra så skulle jeg gått sånn ;)