Friday, November 28, 2008

Fire ..

Jeg har fått en morsom utfordring av Tine:

4 jobber jeg har hatt:
Gatekjøkkenmedarbeider, drillinstruktør, barnehageassistent og jobber i klesbutikk nå.
4 filmer jeg kan se om igjen:
SATC, Bridge to Terabithia, The Notebook og 50 First Dates.

4 steder jeg har bodd:
Sandefjord, Larvik, Fredrikstad og Oslo.
4 TV-programmer jeg elsker:
House, Heroes, Dexter og Sex og singelliv.

4 steder jeg ville vært nå:
Trondheim, New York, Tokyo, Stockholm.

4 ting jeg vil gjøre nå:
Shoppe, sove, se en fin film og spise smågodt.
4 websider jeg er innom hver dag:
Blogspot, dagbladet, facebook og deviantart.

Jeg utfordrer: iselillja, Marte og Camilla til å svare på disse spørsmålene også :)

4 comments:

Tine said...

oh, har du devianart konto? hva er brukernavnet ditt? :)

momoiro-chan said...

Tine: Den er ikke så vanskelig å gjette seg til ;)

Anonymous said...

Jeg svarer snart på bloggen min:-)

momoiro-chan said...

Camilla: Spennende :D