Monday, November 3, 2008

Hmm..



Disse skoene er noen av nyhetene hos Ellos.
Noe for dere?

11 comments:

iselillja said...

Hmm.. nei, ikke akkurat min stil. Fin form på skolettene da!

Mette said...

Niks.

Anonymous said...

ikke akkurat min stil, nei !

Hilde N said...

Nei, dette ble litt for sært for min stil. :)

Antonia Marat said...

Nei!

Ann Leni said...

hehe, minner om 70-tallet synes jeg... fin form, men ikke helt meg heller

momoiro-chan said...

Iselillja: Enig! Hadde de bare vært i ensfarget ;)

Mie, Hedda og Hilde, Antonia: Enig ;)

Ann Leni: Hehe, det har du helt rett i. Men vi kan vel være enige om at disse er for spesielt interesserte ;P

Tine said...

skreptisk. litt for hippie for meg. sikkert pene til rette dama, evt norsk lærern.

momoiro-chan said...

Hehe, det er en norsklærersko ja ;)
Jeg er med på at det kanskje kan være kult til det helt rette antrekket, men det blir ikke på meg iallefall ;P

Marte said...

Definitivt nei!!

momoiro-chan said...

Så enig, Marte ;)