Monday, March 9, 2009

090309.


Dagens jobbantrekk:

Topp: Ichi
Jeans: b.young
Skjerf: H&M

2 comments:

Anonymous said...

Hei. :)
Syns du moren min kan nekte meg å legge ut bilder av meg selv? ...
DIGGER ANTREKKET, du får alt til å se elegant ut! <3
Klem <3

momoiro-chan said...

Dina: Siden du ikke er så gammel ennå, så har faktisk moren din rett til å nekte deg å legge ut bilder av deg selv. Men jeg synes du skal ta en prat med moren din om det. Hvis det er bilder i form av dagens antrekk du vil legge ut, så kan du jo kanskje vise henne hvordan det er? Vis henne de bloggen du leser, så kanskje hun forstår. Men jeg kan jo skjønne at moren din er bekymret også, man må være litt forsiktig med hva man legger ut på nettet. Tenk også på at du ikke legger ut fullt navn og adresse noe sted. Håper det ordner seg. Og tusen takk for hyggelig kommentar. Det setter jeg pris på :D