Sunday, March 8, 2009

Jeg har blitt utfordret av søte Marte

«Regler: Det er vanskeligere enn det ser ut! Kopier til ditt eget notat, slett mine svar og legg til dine.
Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på alle spørsmålene.Gi ordentlige svar, og ikke dikt opp! Hvis personen før deg har samme bokstav, så må du gi et annet svar.Du kan ikke bruke samme ordet to ganger. Utfordre 4 venner.»


1. Hva er navnet ditt: Her i bloggen.. Momoiro-chan
2. Ord på fire bokstaver: Måke
3. Guttenavn: Mats
4. Jentenavn: Martine
5. Et yrke: Maler
6. Farge: Mintgrønn
7. Noe du har på deg: Maske
8. Mat: Makrell
9. Noe på badet: Mascara
10. Et sted: Mandal
11. Grunn til å komme for seint: Mistet bussen
12. Noe du roper: Mamamamaa
(Fra Lady Gaga sin sang Poker Face ;))
13. Film tittel: Music and Lyrics
14. Noe du kan drikke: Margarita
15. En musikkgruppe: Massive Attack
16. Et dyr: Mink
17. Gatenavn: Motzfeldtsgate
18. Bilmerke: Mercedes
19. Sang tittel: Musevisa
20. Et verb: å mase

Jeg utfordrer: Camilla, iselillja og Tine.

4 comments:

Anonymous said...

Masse bra svar:)
eg har gjort den der, ikkje SÅ lett som den såg ut som egentlig.

Håper du får ein fin søndag!

momoiro-chan said...

Regine: hehe, neei. Den er ikke det! Det var et par av de jeg måtte tenke lenge på ;)

Håper du også får en kjempefin søndag :)

Marte said...

he he, se der ja:) M var ikke så lett nei;)

momoiro-chan said...

Marte: hehe, nei. Måtte jo finne på andre ting enn du hadde skrevet også, så tenkte lenge på et par av dem ;)