Thursday, August 23, 2007

Dagens antrekk.

Da fikk jeg endelig blogget litt igjen. Takket være Lill som tok og forminsket bildet for meg ;P
Vært en kjempefin dag. Hatt helt fri og det har vært strålende vær. Derfor fant jeg frem en av sommerkjolene. Som jeg da ikke har fått brukt så mye i sommer ..
Også kjøpte jeg rådyre skinnstøveletter!! Også la jeg av et par ting jeg skal kjøpe meg imarra.
Rødt belte og rød bolero. Hvor det ble av rosajenta vet ikke jeg ;)

Vær forberedt på masse b.young klær utover høsten. Det er min nye ekstrajobb. Og de har gode rabatter ;D Jeg er så fornøyd med jobben. Trives såå godt. Og de har så mye fine klær ;D

(Kjole fra Gina Tricot, smykke fra Wedins, sko fra Din sko)

2 comments:

Anonymous said...

Så fin du var. Fargene passet så bra til den fine fargen på håret ditt:-)

momoiro-chan said...

Tusen takk for det ;D

Og jeg så det etterpå. Brun er visst en fin farge til håret mitt ;)