Wednesday, August 29, 2007

Shopping!

Ai, ai, ai. Har visst shoppet litt i det siste jeg. Hihi.
Lenge siden jeg har vært å shoppet ordentlig, men siden jeg har hatt litt penger til overs har jeg tatt meg råd til litt klær.
Siden forrige søndag har jeg handlet ikke mindre enn (vær klar for en lang liste ;P) :

* svart miniskjørt fra h&m
* lilla ballerina-sko fra h&m
* undertøy fra h&m
* brune støvletter fra Bianco
* rød bolero fra h&m
* rødt magebelte m/kirsebær fra Bianco
* lilla collegejakke fra Only
* sportsbh fra Kappahl
* brun olabukse fra h&m
* grå olabukse fra h&m
* brun hello kitty t-skjorte fra Bik-Bok
* grått skjerf fra h&m
* 4 par sokker fra h&m

Troor det var alt. Hihi. Jeg digger høstens farger! Tror det er første gang jeg faktisk har gledet meg til å tulle meg inn i store skjerf og gå med deilig ullgensere i alle farger!

Her er bilder av noe av det jeg har kjøpt :


No comments: