Thursday, August 30, 2007

Brune skinnstøvletter!

Jeg synes de nye støvlettene mine trenger en egen post. Rett og slett!
De var dyre, men er dødslekre. De finnes i svarte, hvite og brune på Bianco. Jeg har selvsagt lyst på dem i alle farger. Sto lenge og funderte på svarte eller brune. Men jeg har fire par svarte støvletter/sko. Så tror brun var et bra valg.
Gleder meg til å kunne bruke dem sammen med brun bukse, eller med den brune høstjakka og lua mi.
Tror det kommer til å bli kjempekult ;D

Her er vindunderet :


4 comments:

iselillja said...

Hihi, din shoppo-holiker :D
Kule klær.
Og villt kule sko!
I wants them toooooo <3

momoiro-chan said...

hihi, jaa.. Innrømmer det!
Jeg er shopoholiker ;P

Og skoa .. Ik, ja. Tror du må ha du også. Dødslekre støvletter til vinteren <3

Anonymous said...

De var råstilige:-)

momoiro-chan said...

Ikke sant. Hihi. Takk :)

Gleder meg til å bruke dem! Men samtidig kan det ta litt tid. Vil ikke ha helt høst/vinter ennå.
De får stå der å friste i skapet, sammen med den nye vinterjakka mi ;)