Tuesday, September 4, 2007

Dagens antrekk.

Puh. Endelig fikk jeg litt tid til overs til å finne et bra antrekk og blogge.
Ikke følt meg så bra i det siste, så vært lite antrekk å vise frem. Men i dag tok jeg meg tid til å finne noe jeg er fornøyd med. Tok meg tilogmed tid til å krølle håret og sminke meg litt mer enn vanlig. Det føles ganske bra. Hjelper iallefall på litt dårlig humør :) I tillegg er det strålende sol. Om enn ikke så varmt, så er det iallefall sol!

(bolero og t-skjorte byoung, bukse h&m, magebelte Bianco, sko Økonomisko, ute har jeg også på meg en svart collegejakke fra h&m)

3 comments:

Anonymous said...

Fin den buksa der.

iselillja said...

Ååh, du var kjempefiiin!
Jeg elsker det beltet! <3
Og så rødt og grått da. Yndlingsfargene mine for tiden ;)

Skoa var kule også!

momoiro-chan said...

Camilla: Tusen takk. Det er min nye yndlingsbukse. Er fra barneavdelingen på h&m. Koster nesten ingenting. Og jeg har dem i 6 forskjellige farger ;)

Nenuial: Tuuusen takk! Jeg digger beltet jeg også. Så glad for at jeg kjøpte det.
Og hva som skjer med å bruke grått og rødt.. Ikke spør meg, men jeg digger dem jeg også.
Rødt og grått går jeg først til for tida ;P