Saturday, September 15, 2007

Shopping igjen!

I dag kjøpte jeg meg svarte støvletter. Slike som mamma har ;P
Nå er det virkelig shoppestopp for meg altså. Og denne gangen mener jeg det. Selv om jeg ikke tror det skal bli så vanskelig, for det blir ikke så mye tid til å gå i butikker fremover.

Også kjøpte jeg meg hårfarge. Skal få hjelp av mamma i kveld. Blir litt mørkere enn den jeg har nå, siden jeg synes håret mitt har fått en ganske blass farge iløpet av sommeren.
Deilig å være hjemme å slappe litt av. I kveld skal jeg reise til badeland i Langesund med mamma og søsteren min :)

Akkurat slike som jeg ønsket meg, svarte enkle støvletter med kilehæl. Fra Skoringen og kostet 599,- :)

3 comments:

Anonymous said...

De var skikkelig fine. Sånne har jeg også lyst på med ikke alt for høy hæl. Passer bra til jobbantrekk og diverse.

iselillja said...

Ååh, de var kjempefine!

Jeg gikk å leita etter de idag, men fant de dessverre ikke. Men jeg må nesten gå å lete igjen, de er jo perfekte! <3

momoiro-chan said...

hihi, jaa. Ikke sant. Jeg tror rett og slett de er perfekte :)

De er enkle, svarte, pene og med kilehæl. Og kilehæl er jo elsk. Man kan jo løpe maraton med det ;D

Er veldig fornøyd hittil. Gleder meg til å teste dem :)