Sunday, September 16, 2007

Grått, grått, grått!

Grått er overalt i høst. Og jeg digger det.
Pakket bagen min for å reise hjemover i helga, og den besto til slutt nesten bare av grått. Bare med innslag av svart, rødt og lilla.

Overalt i butikker og på utstillingsdukker er det grått, grått og grått ;D
Det blir så elegant og stilig bare med innslag av for eksempel svart! Det kan være til pent eller til avslappet. Det funker uansett :)

Høsten i år har masse fint å by på. Ikke bare i grått, men det er min absolutte favoritt i år. Det er så enkelt også. Ikke så mye som skal til før det blir kult. Spesielt med leggvarmere, smykker, skjerf eller håndleddsvarmere!
Hvis du ikke har slengt deg på grå-bølgen ennå anbefaler jeg å prøve ut minst et plagg iallefall :)

Se her hvor enkelt og kult det kan gjøres :

(bildet er hentet fra www.victoriassecret.com)

2 comments:

iselillja said...

Enig enig :)
Jeg er iallefall overbevisst :)
Grått og lilla <3

momoiro-chan said...

Grått og lilla er tingen.

Selv om jeg tror grått, svart og hvitt kommer til å gå mest igjen i mine antrekk i høst :)