Monday, September 24, 2007

Dagens antrekk.

Åpningsvakt på jobb i dag. Kort dag med bare 4 timer jobb.
Etterpå traff jeg morfaren min til lunsj på en koselig kafé. Nå skal jeg bare slappe av noen timer før jeg skal ut for å spise middag med mommo og bes. (som jeg kaller dem ;))
Skjønner ikke at det går an å være så stuptrøtt etter elleve timer god søvn, men har vel sovet for mye. Eller så er det høstværet som gjør meg så daff ...
Anyways. Jobbantrekk i dag. :)


(genser, skjørt og kåpe fra byoung, beltet fulgte med en bukse jeg kjøpte i Tyrkia for mange år siden, sko fra Skoringen)

4 comments:

iselillja said...

Jeg digga skjørtet! <3

momoiro-chan said...

Taaakk. Jeg digger det også. Hihi.
Skikkelig godt å gå i ;D

Anonymous said...

Flott antrekk. Det beltet var råkult. Greit å benytte ting til gjenbruk.

momoiro-chan said...

Takktakk :)

Og, ja. Ikke sant. Fint når det følger med belter, silkebånd eller lignende man senere kan bli veldig glad i :)