Tuesday, May 13, 2008

Kiss in a tube by Lypsyl


Her om dagen kjøpte jeg denne. Er vanligvis ikke noe glad i gloss, for jeg synes de ofte blir for klissete. Men denne likte jeg! Den gav fin glans uten å være klissete eller tørke ut leppene.
Den kommer i disse tre forskjellige fargene:

*
Cute & Caring gir en klar, naturlig glans til leppene dine med de pleiende ingrediensene shea butter og vitamin E.

*
Golden Glamour gir en gylden, reflekterende glans. Den inneholder mentol som gir en frisk smak og en følelse av større og fyldigere lepper.

*
Pouting Pink gir en forførende rosaglans. Den inneholder mentol som gir en frisk smak og en følelse av større og fyldigere lepper.

Pris: 59,50,- på Vita
Bilde og tekst: Lilleborg

2 comments:

iselillja said...

Takk for tipset, denne tror jeg faktisk jeg må prøve :) Lurer på om den med mentol funker noe særlig?

momoiro-chan said...

Jeg har den golden glamour og det er ikke så mye mentol i den. Bare litt med en gang. Så akkurat det funker ikke så veldig bra. Men ellers er den veldig fin :)