Tuesday, May 6, 2008

Shopping i Stockholm.

Det ble en god del timer i butikker i Stockholm. Her er det jeg endte opp med å ta med meg hjem:

* Røde sko med stjerner på fra barneavdelingen på Skopunkten, 149,-
* Tubekjoler i svart og hvitt fra Indiska, 99,50,- pr. kjole
* Rosa kjole/tunika fra Indiska, 149,-
* Lilla kjole/tunika fra She Store, 179,-
* Kirsebærøredobber fra .. en gotherbutikk jeg ikke husker navnet på, 49,-
* Korallrød topp fra Gina Tricot, 99,-
* Hårbøyle med kirsebær fra samme gotherbutikken, 49,-
* Svart vårjakke fra barneavdelingen på Åhlens, 299,-

I tillegg kjøpte jeg tre svarte strømpebukser, to med mønster og en helt enkel en.
Det er en fryd å åpne skapet når man har så mange nye klær. Gleder meg til å sette dem sammen til antrekk!

4 comments:

iselillja said...

Så masse FINT! :) Elsk på lilla tunika, og jeg kommer søren meg å stjæler de øredobbene, haha. SÅ søte!! Jeg vil ha kirsebær-ting :) Shopping <3

momoiro-chan said...

Hihi, kirsebærting <3 Jeg digger dem selv jeg. Kommer til å bruke dem ihjel. Også kan du arve dem etterpå! hihi.
Og såklart elsk på lilla! Gleder meg til å bruke den tunikaen ;D

Hilde N said...

Fantastisk bra kjøp da!!!! :)

momoiro-chan said...

Hehe, ikke sant?! Jeg er veldig fornøyd iallefall! Tusen takk ;)