Monday, May 19, 2008

Nytt fra Vita.

Det er ikke så ofte jeg er innom Vita, men nesten hver gang jeg går dit handler jeg masse. Fikk gavekort av jobbjentene til bursdagen, og det fikk jeg brukt i dag.
Fikk kjøpt meg John Frieda shampoo og balsam for rødt hår, en ny sminkebørste fra Gosh, en dekkstift fra Gosh, nytt barberblad og barberskum, neglelakk fra Depend, ny Max Factor Masterpiece Max mascara, tannkrem og et nydelig smykke som var på halv pris. Nå bare til 35,-.
Og siden jeg kjenner hun som jobber på Vita fikk jeg med meg litt av hvert annet også.
To pakker med scholl fotkrem, en Sambucol (som skal være bra for forkjølelse) og prøver på en ny spaserie som skal komme. Nu Spa. Både salt scrub og bodycream. Gleder meg til å prøve dem.

Også så jeg at John Frieda har kommet med ny shampoo og balsam for glans og volum.
Er det noen som har prøvd denne?

4 comments:

iselillja said...

Woah, det var mye greier fra Vita :) Mye bra da! Heldig :)

momoiro-chan said...

Hihi, ja. Det ble visst en god del til slutt. Men det var veldig fint. For jeg trengte mye rart. Også slapp jeg jo ganske billig unna det hele :)

Anonymous said...

Åh, det er så gøy å handle slike ting! Elsker å shoppe på slike butikker:-) Det er litt farlig også da, pengene forsvinner plutselig;-) Linker til deg på bloggen min, håper det går fint!

momoiro-chan said...

Ja, jeg vet. Jeg går, som sagt, sjelden inn i slike butikker fordi jeg vet jeg blir blakk. Plutselig trenger man alt mulig rart ;)
Takk for at du linker! Linker til deg og :)