Thursday, September 4, 2008

bellybutton.





Jeg har, som så mange andre, hull i navelen. Nå har jeg lyst på noen nye piercinger og fant flere fine på nettbutikken mspiercing.com. Prisene ligger mellom 35 og 55 kroner og frakten er på bare 30 kroner. (Noe som er ganske mye billigere enn det piercinger i Norge pleier å koste) Nå trenger jeg deres hjelp til å velge! Skulle gjerne bestilt alle, men jeg trenger ikke så mange og har ikke noe lyst til å overstige tollgrensa.
Så hvilke av disse synes dere er finest? Jeg tenkte jeg skulle kjøpe 2 eller 3 stykker..

4 comments:

Anonymous said...

likte nr 4 best. har og hull i navelen, men bruker det ikke..

momoiro-chan said...

Ja, den blir sikkert veldig fin i navelen. Hadde en lignende tidligere som jeg mistet.
Hvorfor bruker du det ikke?
Jeg har blitt så vant til det at jeg synes magen ser rar ut når jeg ikke har noen piercing i ;)

iselillja said...

Kirsebær kirsebær kirsebær :D Gange 2! Minst ;) Haha :)

momoiro-chan said...

Haha. Jeg tror jeg har bestemt meg for den med kirsebæret som ikke henger. Iallefall :)
Men resten er det verre å velge mellom ;)