Tuesday, September 16, 2008

Flowers.

Nytt skjørt fra H&M Divided. Pris 149,-

12 comments:

Tine said...

Så søtt det var! :)

momoiro-chan said...

Tusen takk! Klarer ikke gå fra sånne søte skjørt med blomster på jeg ;)

Anonymous said...

:) HM er herlig

Marte said...

ååå..det var fint! Det vil jeg også ha:)

Hilde N said...

Supersøtt!!! Vil også ha et fint skjørt til å se fin ut i når jeg vandrer i paris til helgen!

Karoline said...

nydelig skjørt! <3

Tuppene said...

Kjempesøtt skjørt:)

momoiro-chan said...

Ingunn: Ja, ikke sant. Jeg elsker H&M

Marte: Jaa, løp og kjøp!! :D

Hilde N: Hihi, eller du kan kjøpe fine skjørt i Paris, din heldiggris ;)

Karoline: Takk :D

frktetlie: Taakk. Tror det kommer til å bli mye brukt :)

Marte said...

Kjøpte det idag jeg:D
Lånte bildet ditt på bloggen min og linket til bloggen din i innlegget, håper det var ok? :)

momoiro-chan said...

Hihi, åh! Så kult. Og selvfølgelig helt i orden at du lånte bildet. Koselig at du likte det :)

Da blir det høst i blomstrete skjørt for vår del. Ikke helt sikker på hva jeg skal kombinere det med ennå, men vi får se ;)

Marte said...

tror jeg bare kominerer det med sort.. og kanskje et ensfarget skjerf som tar opp en av fargene i blomstene:)

momoiro-chan said...

Ja, det er det samme jeg har tenkt.
Men det kan nok tenkes at jeg bare kombinerer det med sort. Synes det var litt vanskelig med alle de fargene som var i skjørtet ;)