Wednesday, September 24, 2008

Den lille grå.


Ny kjole fra Gina Tricot. Pris 249,-

11 comments:

Anonymous said...

oh so nice!

Anonymous said...

den så utrolig fin ut. Ta bilde av den på da? :)

iselillja said...

Superkul med lommene og glidelåsen! Godt kjøp :)

momoiro-chan said...

Johanna: Ikke sant :D Takk!

Maria: Ja, det skal jeg gjøre! Den er enda finere på :D

Iselillja: ja, ikke sant! Jeg falt helt jeg. Den måtte jo bare bli med meg hjem :)

Tine said...

utrolig kul ;D

momoiro-chan said...

Takk! Gleder meg til å bruke den :D

Anonymous said...

åh, kjempefint!

Marte said...

Så stilig - gleder meg til å se hva du kombinerer den med:)

momoiro-chan said...

Ingunn: Takk! Jeg måtte bare ta den med meg ;)

Marte: Takk! Jeg har en idé om mønstrete strømpebukser og, pumps og skinnjakke. Men vi får se :)

Anonymous said...

så utrolig kul!

momoiro-chan said...

Takk, Kiri :D