Saturday, July 14, 2007

Dagens antrekk.

Hihi. I dag er et perfekt eksempel på min varierte stil. Det er så forskjell på antrekkene mine. Alt etter som hva jeg skal, hvem jeg er med og hvordan jeg føler meg. På dagen i dag hadde jeg på meg noe som er gotherinspirert, gjort til et meg-antrekk med en rosa Hello Kitty topp. På kvelden i dag har jeg på meg noe helt enkelt, tunika og magebelte. I morgen kanskje jeg har på meg miniskjørt, kjole eller noe rocka ;)


(1. antrekk - jakke, thights, topp og sko h&m, skjørt og håndleddsvarmere Lindex)

(2. antrekk - tunika Gina Tricot, magebelte Indiska, bukse h&m, sko Økonomisko)

2 comments:

iselillja said...

Elsker antrekka dine :)

Og jeg saaavner deg, kom hjeeeeem?!?!! ;D

momoiro-chan said...

Hihi, takktakk søta!

Jeg kommer snart hjem nå da! Bare to dager igjen faktisk. Synes denne uka har gått vanvittig fort jeg ;)


Sees snart ;D