Wednesday, July 25, 2007

Ukens utfordring!

Som jeg tror jeg har nevnt tidligere så kan jeg altså gå på shopping i mitt eget klesskap. Har akkurat gått igjennom det en gang til og fant så mye klær jeg bare gleder meg til å bruke. Men, som jeg som regel glemmer igjen før jeg har rukket det .. Man har jo alltid yndlingsplagg som går igjen.
Så ukens utfording blir å bruke 3 topper/t-skjorter jeg sjelden eller aldri bruker.

Jeg har funnet frem:
* en marineblå bolero fra Ellos
* en tunika/stort t-skjorte med svarte og rosa striper og stjerner (skikkelig 80-talls inspirert) fra H&M
* en svart bolero fra Cubus

De to første plaggene har jeg aldri brukt og boleroen har jeg bare brukt et par ganger. Dette kan bli spennende. Alle er i så forskjellig stil også!

Bilder følger etterhvert som jeg får brukt dem! ;D

2 comments:

Anonymous said...

Morsom utfordring. Må teste ut det jeg også:-) Har masse kløær som aldri blir brukt. hehe

momoiro-chan said...

Jaa, ikke sant!
Det blir veldig fort sånn.

Og om man ikke får brukt dem, så er det vel på tide å la dem gå.
Iallefall er det sånn jeg pleier å gjøre.
Holder meg fra å måtte kjøpe et nytt klesskap ;P