Tuesday, July 3, 2007

Høst/vinter katalogen til Ellos

Høst/vinter katalogen til Ellos var ikke så veldig meg. Egentlig.
Det var utrolig mye stilig. Dressbukser og masse søte skjorter. Men veldig lite jeg ser for meg at jeg ville brukt så veldig mye. Faktisk synes jeg også at jeg kjente igjen masse fra mitt eget klesskap. :)

Men jeg fant nå et par ting jeg må ha da .. Faktisk ganske fornuftige ting også.

En nydelig hvit lue. Som jeg kan "drukne" litt i. Blir kjempegodt å ha når vinteren kommer!

Og en deilig grå jakke i A-form. (som det nå ser ut til at de bare har i str. 36, og jeg da bare må glemme det. For det er ikke like sjarmerende å drukne i en jakke, som i en lue ;P)

Menmen. Det er ennå lenge til vinteren. Heldigvis.
Anbefaler alikevel en tur innom ellos sine nettsider for å se på deres nye kolleksjon :)

No comments: