Wednesday, July 4, 2007

Kjoler ;D

Siden jeg elsker kjoler går det en del tid på å surfe etter pene kjoler. I dag er en sånn dag der jeg bare har surfet og slappet av foran pcen.

Et søk på google på "prom dresses" gav meg resultater på et hav av sider med nydelige kjoler.
Jeg har plukket ut mine favoritter. De er ganske dyre og uoppnåelige alle sammen.
Men jeg kan iallefall se på dem.. Og drømme om dem ;D


Kjolene er fra hentet fra www.bestpromdresses.com og www.tiza.com. Nydelig nydelige kjoler det er verdt å kikke på og drømme om ;D


Ooog. Bare fordi jeg er så råstolt av at jeg har klart å slutte å bite negler. Og fordi jeg (OMG) fant ut at jeg har faktisk et manikyrsett, (Som jeg av alle ting fikk av bestefaren min til jul for mange år siden ;P) så må jeg poste et bilde av neglene mine ;D

Se jeg kan ha fransk manikyr <3>

2 comments:

iselillja said...

Fiiiine kjolene! Jeg er DØDSforelska i den prikkete. Men det var vel ikke egentlig noe sjokk :P

Og så bra neglene ble! Jeg vil oooogså ha :)

momoiro-chan said...

Jaa, jeg vet. Den prikkete er helt nydelig. Regna med du kom til å elske den. Ikke noe sjokk det ;)

Jeg klarer faktisk ikke å velge meg en favoritt. Jeg elsker dem alle sammen ;)


hihi, og du må gjerne komme å låne manikyrtingen min en dag. Det er litt dillete, men det blir jo så bra ;D