Sunday, July 20, 2008

Brilliant Blogger Award.

Jeg har fått en award! Kjempesøte Marte har gitt meg en Brilliant Blogger Award. Noe jeg setter veldig pris på :)

Dette er reglene:
1) When received, you may post the premio to your blog.
2) Link to the blogger you received it from
3) Give it to 7 blogs
4)Link to those 7 blogs
5)…and leave those seven bloggers a comment about receiving award.

Jeg har lyst til å premiere disse syv for sine fine blogger:
Campet - Campet skriver om mote og har mange flotte og inspirerende innlegg.
Iselillja - Skriver moteblogg og har en forkjærlighet for 50tallstil og kjoler. Alltid en vinner :D
Amie - Kjempesøt jente med en sjarmerende og personlig klesstil!
Ladybird - Skriver kjempebra moteblogg. Har flott stil og har vært til mye inspirasjon for meg.
Wysteriia - Søt svensk jente som blogger om alt fra mote til ting som skjer. Hun er modell og har så mange fine bilder.
Johanna - Svensk jente med kjempesøt stil. Oppdaterer dagens antrekk nesten hver dag og skrive om mye annet spennende også.
Marte - Du får denne tilbake av meg Marte, bare fordi jeg liker bloggen din så godt. Du har gitt meg så mye inspirasjon når det kommer til sminke og hudpleie. Og du skriver elles om så mye bra også.

Egentlig vil man jo gi en slik award til alle! Blogging er jo så gøy og det så mange bra blogger der ute!