Friday, July 25, 2008

Brun eller svart?

Hvilken av disse skoene fra Ellos ville dere valgt?

9 comments:

Anonymous said...

Jeg ville valgt svart. Går liksom til det meste. Eller brunt er jo også fint til grått og sort men kjøp begge da:-) hehe nei hvis du må velge tror jeg svart:-)

momoiro-chan said...

Ja, jeg tenker også at svart er lettere å matche med alt. Men jeg synes den brune skoen er finere. Og jeg kan ikke kjøpe begge. Dessverre ;P

Anonymous said...

Hmm... jeg syns den brune var hakke finere enn den svarte... og svarte sko har du sikkert nok av ;) så gå for de brune!!! hihi ;)

-ipp-

momoiro-chan said...

Ja, du har jo rett i det. Det mangler ikke på svarte sko.. Og de brune er kanskje litt finere. Får tenke en stund på det. Er ikke akkurat i skonød før øyeblikket! ;P

Ragna said...

Med tanke på høstens mote så burde du velge svart. Det virker som om alt skal bli svart svart svart... enten det er blonder eller lakk eller lær eller hva det nå blir.

Jeg gruer meg til høsten fordi jeg ikke liker svart :-) Så hadde det vært meg og jeg skulle velge mellom disse to hadde jeg valgt de brune selv om det blir moderne med svart i høst!

Ellers kan jeg jo gjøre valget enda vanskeligere (eller lettere) ved å foreslå at du kjøper de mørkerøde lakkstøvlettene fra Ellos i stedet, det gjorde jeg :-D

momoiro-chan said...

Ja, det har du egentlig rett i. Det blir sikkert mest riktig med svart. Men, som du, så liker jeg brun bedre enn svart. Sånn egentlig. Synes bare det er så mye vanskeligere å matche det med ting. Svart er så enkelt.

Hihi, og du må ikke friste meg med fler fine sko. Da blir jeg blakk ;P

Anonymous said...

den sorte!

Anonymous said...

svart !

momoiro-chan said...

Ingunn og Hedda: Dere er iallefall enige! Sort er jo det enkleste å matche. Og man får jo aldri nok sorte sko i skapet, eller hva? ;)