Friday, July 4, 2008

Ellos Høst 08. Sko.

Fine sko fra Ellos sin høstkolleksjon.

6 comments:

Pinton said...

hmm.. de var ikke såå fine?! om jeg skulle valgt hadde det blitt de svarte nederst i venstre hjørnet!

momoiro-chan said...

Hihi. Det er lov å synes det også da. Jeg synes de svarte og de brune var veldig fine. Også likte jeg støvlettene! :)

Anonymous said...

enig med deg. Liker de skoene men resten av klærne var ikke mye å skryte av. Men sjekk JSFN der er det mye fint:-)

momoiro-chan said...

ja, da er vi ganske enig!
JSFN ja.. Det må jeg sjekke :D
(farlig for lommeboka men)

iselillja said...

Ohmygodohmygodohmygod!!!
De svarte(og brune for den saks skyld) er jo nesten klin lik de jeg døde av at jeg IKKE kjøpte for et halvt års tid siden! JEG MÅ HA DE! NÅ ;) Hihi. Pumpsa var også nydelige .. hmhm, handle sko på ellos nå?!

momoiro-chan said...

Jaa, jeg veeet! De svarte og brune er mine absolutte favoritter også.
Og jeg kunne veldig godt tenke meg de støvlettene også. Men synes det er litt tidlig for å tenke på høst/vintersko ennå. Jeg har tenkt å gå i småsko en good stund til ;)
Ellos har alltid så mye fine sko ;D