Wednesday, July 2, 2008

OBH Nordica Artist Wave Maker.

Jeg har gått til innkjøp av dette bølgejernet fra OBH Nordica. Jeg har vært uvenner med håret mitt ganske lenge nå. Bare "bad hairdays" hele tiden. Og jeg nekter å klippe meg fordi jeg vil ha langt hår. Begynte for en stund siden å flette håret mens det var vått og sove med flettene. Har vært veldig fornøyd med det, men begynner å bli lei av å flette! Har ikke fått prøvd jernet ordentlig ennå. Men jeg har sett bilder av jenter som har fått nydelig hår etterpå. Håper det er så bra som jeg tror, og gir fine bølger. Slik som flettene gjør. Jeg kjøpe det på Clas Ohlson til 398,-.

4 comments:

Marte said...

Spennende:) jeg har faktisk aldri prøvd krølljern!

momoiro-chan said...

Hihi, har du ikke? Jeg eier opptil flere jeg. Vanlig krøll, krepp, korketrekkertang og nå dette bølgejernet. Det tar litt tid å fikse håret da. Så er sjelden jeg faktisk gidder å gjøre det. Men det er morsomt å ha muligheten :)

Marte said...

ja, så absolutt! krøller/bølger er lekkert. jeg har nesten aldri hatt langt hår,er så dårlig på å spare;) så det er nok derfor jeg aldri har krøllet det;)

momoiro-chan said...

Ja ikke så rart da. Det der med sparinga er søren ikke lett, så skjønner deg godt jeg ;)