Saturday, December 1, 2007

Dagens antrekk.

Kjøpte denne tunikaen på jobb i går. Synes den var så søt og hadde koselige farger.
Brune farger er egentlig veldig mine farger og det har vært lite av det i år. Så fornøyd med at jeg fant denne. Og jaggu hadde jeg ikke både matchende belte, sko og bukse .. Ser man det ;)
Ellers prøver jeg så godt jeg kan å fortrenge det faktum at det er eksamen på mandag med å overbevise meg selv om at jeg må vaske, vaske klær, se serier og få nok søvn ;P
Krysser fingrene for at det går bra likevel.

Håper alle får en strålende helg! Vi har fått snø. Det er så koselig. 1. desember og alt. Snart juul ;D


(Tunika og belte b.young, bukse H&M, sko fra Bianco)

4 comments:

Anonymous said...

Den tunikaen var skikkelig fin. likte beltet også. Brunt kler deg godt ja:-)

iselillja said...

Skikkelig fin tunika ja! Fint antrekk ble det også :)

momoiro-chan said...

Tusen takk begge to :)

momoiro-chan said...
This comment has been removed by the author.