Wednesday, December 5, 2007

Nydelige smykker fra Kyss Johanna.

Som sagt så leter jeg etter smykker som kan passe til julekjolen min.
Kom over Kyss Johanna, en svensk nettbutikk med masse søte smykker.
Fant to armbånd og et nydelig kjede jeg kunne tenke meg. Ikke var det så dyrt heller. Blir 460 kroner til sammen, uten frakt. Jeg vurderer veldig om jeg skal bestille! Noen som har erfaring med Kyss Johanna?
Tror armbånda kan passe veldig godt til kjolen. Og smykket var bare nydelig. Sånn "må ha" ;)

(bildene er lånt fra Kyss Johanna sine sider)

2 comments:

iselillja said...

Eeenig!
Må ha det, bare må ha det! ;D
Hihi.
Jeg tror ikke jeg ville brukt det smykket, men jeg elsker det likevel. Hihi :)

momoiro-chan said...

Hihi, jaa.. Samme her.
Jeg er jo ikke særlig rosa lenger selv, men jeg elsker det.
Dessuten kan det jo fint kombineres med hvitt da.. Og det har jeg jo en god del av. :)
Søtt er det iallefall.
Bah, valgets kval. Skal, skal ikke? ;)