Wednesday, December 5, 2007

Dagens antrekk.

Ny eksamen i morgen. I noe så spennende som Hypermedier. Et fag om webdesign og internetts historie. Jeg liker veldig godt historie, så det er helt ok spennende. Jeg bare mangler motivasjon til å pugge. Lest litt iallefall. Tror jeg skal klare å svare på det meste. Heldigvis ikke så mye pensum :)

Akkurat vært på butikken å kjøpt risgrøt, klementiner og julemarsipan. Julestemning ;D
Det var snø i går, men det er dessverre borte igjen nå... Jeg vil ha snø!

Kameraet mitt tar dårlige bilder når det ikke er nok lys. Og det er det ikke på mitt rom, men ..
Man ser nå iallefall hva jeg hadde på meg.


(Ullcardigan og knestrømper fra Bikbok, tunika fra barneavdeling H&M, thights fra b.young og støvletter fra Skoringen)

2 comments:

iselillja said...

Vil ha snøø! Sååå skuffa når det regna bort :P
Søte antrekket!

momoiro-chan said...

Jaaa, enig!
Snøøø gjør så mye på julestemninga! ;D


Og tusen takk! :)