Saturday, December 1, 2007

Ny mobil ;D

Etter tre år med min fantastiske rosa Nokiamobil så var det på tide med en ny.
Jeg trodde jeg skulle bruke lang tid på å velge en ny, men da jeg så denne fra Sony Ericsson så hadde jeg bestemt meg :)
Jeg har den i svart, og er veldig fornøyd sålangt. Ingen fancye greier. Den har helt ok kamera, helt ok musikkspiller og ellers alt en telefon trenger. Er ikke så viktig for meg å ha superbra kamera eller noe sånt, jeg trenger den til å ringe og sms'e med. Dessuten var den ganske ok i pris også. Kosta meg 1900 kr uten abonnement på nettbutikken Mpx, som er en god nettbutikk for mobiler, kameraer osv.
Elegante og fine nye mobilen min. Håper den kan vare like lenge som min forrige ;)




4 comments:

iselillja said...

Gratulerer med ny mobil ;)

momoiro-chan said...

Thanks ;)
Tok sin tid.. Men nå er jeg kjempefornøyd.

Det morsomme er at jeg driver hele tida og leter etter mobilen min, fordi jeg visste jo alltid hvor jeg hadde den store klumpen før ;P

iselillja said...

Heheh, ja, det kan være bakdelen med en liten mobil gett ;) Hihi. Men fin var den da :)
Fornøyd med fargevalget også?

momoiro-chan said...

Jaa, faktisk.
Jeg er helt sikker på at jeg valgte rett. Så takk for den lille testen du tok på meg ;)