Friday, December 7, 2007

Julecollage! ;D

En liten julecollage fra meg. Hatt en veldig koselig dag! Var først i byen å handlet litt julegaver. Var på Glitter først og der fant jeg smykker som jeg kan bruke til kjolen og et par julegaver til venninner. Gleder meg så til å gi dem :) Skal poste bilder av smykkene senere.
Fant også et nydelig rødt eple som jeg har på bildene. Var sånn "må ha" igjen ;)
Jeg er iallefall veldig fornøyd. Ikke ble det så dyrt heller. Smykket kosta bare 60,- kr, og eplesmykket kosta ikke mer enn 80,-. Kjøpte også en ring og et armbånd til 60,- og en hårbyle til 20,-.
Ja, for ikke å snakke om de lekre julehårbøylene vi fant da, som kosta 35,- ;P
Glitter har også sånn bonuskort der du får stempel for hver hundrelapp du handler for og når du har 8 stempel så får du varer for 100,-. Det kan man like, spesielt siden jeg nesten fylte et helt kort i dag ;)

Etterpå var jeg og min venninne Stina, hjemme hos meg å bakte pepperkaker, hørte på julemusikk, drakk julebrus og så Nightmare Before Christmas. Vi skulle egentlig spise risgrøt også, men vi var så kvalme etter all pepperkakedeigen at vi droppa det. ;)
Pepperkakene måtte vi såklart pynte med melis, og det ble alt fra Hello Kitty til programmering, til mamma og fantastiske forelesere på hjerter. Mamma ble iallefall veldig glad for hjertet dedikert til henne ;)

Nå blir det eksamenslesing resten av helga til siste eksamen er over på tirsdag, og det endelig er juleferie. Det skal bli godt, sånn bortsett fra litt jobbing innimellom, som jeg faktisk bare synes er fint :)

Håper dere alle får en fin helg og finner litt av den herlige julestemingen :)

(hvit pologenser og svart skjerf fra H&M, hårbøyle og smykke fra Glitter)

2 comments:

Anonymous said...

Så koselig da. fint smykke by the way:-)

momoiro-chan said...

Tusen takk!
Synes det var skikkelig søtt, så klarte ikke å gå fra det :)