Tuesday, December 11, 2007

Juleferie?

Da var det visst juleferie da. Har ikke helt skjønt det ennå jeg ;) Men det kommer nok. Tanken på bare litt jobbing frem til midten av januar er egentlig ganske fin! Og nå nærmer det seg veldig fort jul også!
Har dere julestemning? Jeg må innrømme at jeg ikke har så mye av det... Synes vi kan få snø! ;)
Koselig at de spiller julemusikk i alle butikker nå da. Også er det masse koselig pynt overalt.

I dag har jeg vært flink å svømt litt. Var så godt å røre litt på seg igjen. Blir fort lenge mellom hver gang. Etterpå var jeg i byen og hjalp en venninne å finne kjole til julebord. Og såklart måtte jeg kjøpe noe til meg selv også. Se på den herlige veska jeg fant på H&M! Den rommer akkurat det du trenger og passer supert til å henge over skuldra.
Hanskene på bildet er de jeg kjøpte på julemarkedet på søndag, de er litt mørkere, men funker absolutt ;D Noen som har lagt merke til min obsession med lilla? Begynner å bli en del av det nå gitt ;)

(Kameraet mitt tar ikke noe bra bilder, fargene blir litt rare .. men den er lilla altså ;) )

4 comments:

iselillja said...

I looove it! :D
Jeg vil ha også ;)

momoiro-chan said...

Hihi, H&M 98,-!!
Jeg har lyst på flere da. En rød en også iallefall ;)

Anonymous said...

Jeg har ikke julestemning ennå:( Tror jeg må ta en dag og lete litt etter den. Har hørt masse på julemusikk og spist pepperkaker. Drukket masse julebrus og sett julereklamene på tv. Pluss at jeg så det gylne kompasset på kino, og det er jo sånn typisk jule film (les: sånn som Narnia, ringenes herre, harry potter osv.. slike som alltid sender i desember).

Tror jeg må ta en dag og finne julestemninga jeg. Snø hadde hjulpet!

Litt av en kommetar dette her;D

momoiro-chan said...

Hihi, men jeg er helt enig.
Jeg har gjort akkurat det samme som deg. Bakt pepperkaker, hørt julemusikk, drukket masse julebrus, kjøpt masse julegaver og alle de tinga der.
Julestemningen uteblir alikevel.

Helt sikker på at snø hadde funket.
Nå er det jo nesten vårvær ute ;)

Håper julestemninga kommer når det nærmere seg. Hvis ikke må jeg lete etter den selv!