Friday, April 4, 2008

Dagens antrekk!

Jeg er innmari dårlig på å være hjemme å slappe av til jeg blir helt frisk. Så har vært på en gåtur med en venninne, også havna jeg en tur innom byen. Kjøpte ikke så mye.
To par med overknee strømper som jeg kanskje skal bruke på fest i morgen (et av parene iallefall ;)) Også var jeg innom jobb å la av en nydelig knallrosa sommerkjole som vi fikk inn i dag.

Resten av kvelden skal jeg være flink å slappe av.. Kanskje ;)

Litt uklare bilder i dag.. Dessverre.
Svarte støvletter: Skopunkten
Lilla jeans: Barneavdeling H&M (som ca alle de andre buksene mine ;P)
T-skjorte: Gina Tricot
Lilla skjer: H&M
Skinnjakke: Ichi

7 comments:

iselillja said...

Du, så utrolig kult antrekk! Skikkelig rocka og behagelig :) Elska skjerfet, og de lilla buksene er tøffest. Du må bruke de mer :)

momoiro-chan said...

Takktakk :)
Igjen føler jeg meg supervel i rocka outfit. Så dette skal brukes mer :)
Skjerfet er 98 på H&M. Og kjempemykt og fint :)

Lilla er og blir en favoritt. Jeg skal bruke det mer :)

Benedicte said...

Utrolig stilige bukser! Heldige deg som får på deg de buksene. Prøvde en lilla bukse på H&M, i Divided avdeling, og den var for liten >_<

Anonymous said...

Røft og kult antrekk:-)

momoiro-chan said...

Benedicte: Tusen takk! Så kjedelig at de ikke passet. Men jeg har sett lilla bukser i flere butikker! Så sikker på at du finner noen du og! :)

Camilla: Takk :)

Louise said...

Stilig antrekk, skjerfet var kjempefint :)

momoiro-chan said...

Tusen takk, Louise! :)
Skjerfet kosta bare 98 kr på h&m. Og det er så mykt og godt :)