Wednesday, April 16, 2008

Max Factor Masterpice Beyond Length Mascara

Kjøpte denne mascaraen for en god stund siden, men har ikke prøvd den ordentlig før nå. Den ser jo ganske stilig og fin ut på dama i reklamen (såklart), men jeg synes ikke det funker.
Jeg kjøpte den i gulltoner, men det å legge noe lysere på vippene blir jo bare ikke riktig. De blir jo helt borte. Synes ikke det kom frem at jeg hadde prøvd å pynte vippene med gullaktig skimmer.
Så mest teit ut ;)

Mascaraen i seg selv er veldig bra. Den har en fin mørkebrun farge og vippene blir kjempelange og fine. Og den kleber heller ikke. Men det finnes jo andre bra mascarer som gjør akkurat det.
Så nei, jeg synes ikke denne var noe.

Noen andre som har prøvd den og synes noe annet? Kanskje prøvd en annen farge?

2 comments:

Marte said...

den der har jeg vær nysgjerrig på også! ikke noe særlig assa? best jeg styrer unna den da kanskje;)

momoiro-chan said...

Ja, jeg vil iallefall ikke anbefale den. Det er noe med å ta noe som er lysere på vippene. Ikke noe særlig ;)