Tuesday, April 22, 2008

Gul kjole

Nok en herlig kjole fra Forever21.

11 comments:

Hilde N said...

Ååååh! Elsker prikker og elsker gult!!! Hvor mye koster den fiiine kjolen? Forelsket!

momoiro-chan said...

Ja, samme her! Og spesielt prikker og gul sammen! Det blir bare herlig.
Den koster $27.80, så den er jo ikke dyr i det hele tatt! Blir ikke 150 kroner en gang. ;D

Tine said...

naaw, den var nydelig! ;D

Hilde N said...

Oj, er det gratis frakt hos de også??

momoiro-chan said...

Tine: ja, ikke sant! Jeg likte den veldig godt. Selv om jeg synes kanskje detaljene skulle vært hvite. Men ellers så var den dødsnydelig

Hilde N: Hm, sånn jeg kan forstå det er det bare hvis man handler for $75. For kjolen blir det ca 200 kroner i shipping. Så det blir jo ikke helt billig alikevel, dessverre.

Marte said...

Så herlig! retro:)

momoiro-chan said...

Ja! Jeg liker retro ;D
Den hadde vært så god å ha til sommeren! Men jeg synes det er så nedtur at frakta alltid er dyrere enn selve klærne. Så jeg får meg aldri til å bestille noe..

iselillja said...

Oh my god så nydelig kjole da!! Elska den jeg :) Åååh som jeg har lyst til å bestille fra forever21 altså ... :P

momoiro-chan said...

Ja, jeg også! Det er så mye der jeg har lyst på! Er bare redd det fort blir altfor dyrt. Ettersom jeg ikke tror jeg kan klare å holde meg til en kjole f.eks .. I tillegg til et par hundre i frakt. Og at det da blir toll og moms. Uff ;P

Tine said...

dyrt å bestille fra forever 21?

momoiro-chan said...

De tar porte etter hvor mange dolla man har bestilt for.
Så hvis man bestiller for $75 så får man free shipping.
Men for et plagg til $28 tar de ca 200 kr.
Iallefall sånn jeg har forstått det :)