Friday, April 4, 2008

Fredag.

Hva gjør man på en fredag når man er syk og må være hjemme? Man surfer nettbutikker såklart ;D
I går ble det bestemt at jeg skal til reise Stockholm i slutten av måneden. Det blir en ordentlig jentetur med mamma, tante, kusine og søster. Som jo betyr masse shopping. Jeg gleder meg :)
Topshop er jo et must og dette er noe av det jeg kan glede meg til :

Hvilken liker dere best? Min favoritt er den lilla, såklart ;)
Hva er deres fredagsplaner? Jeg må nok holde senga for å være opplagt til jobb og bursdagsfest i morgen. Kjedelig! ;P

Topshop

6 comments:

Anonymous said...

Klänning nummer två gillar jag, jättefin! :D

momoiro-chan said...

Ja, enig. Den er kjempesøt :)

Marte said...

enten den lilla eller den til venstre nederst:D

momoiro-chan said...

Ja-a. Den lilla er nydeligst.
Men det er jo alle søte. Hvis jeg kunne fått alle fire så hadde jeg nok takket ja ;P

iselillja said...

Du behøver vel ikke engang spørre meg vel? ;) Såklart elsker jeg den lilla :)
Men jeg likte faktisk den nederst til høyre også, noe med formen som var veldig pent. Ville hatt den i en annen farge da, til meg selv :)

God bedring! :)

momoiro-chan said...

Ja, jeg er faktisk helt enig med deg. De to er favorittene. Jeg liker veldig godt den fargen som den er i.
Men den hadde nok gjort seg i en svart også. Liker veldig godt snittet på den :)

Og tusen takk! :)