Friday, April 11, 2008

Sandalen du blir slank av!

"Sandalen er designet spesielt for kvinner i den evigvarende og utslitte tidsklemma. Den er utviklet med patentert teknologi som gjør at hvert steg med en FitFlop på foten forsterker muskelstyrken i rygg, rumpe, lår og legger. Slik kan du trene kroppen maksimalt om du så er på shopping eller går til og fra jobben. FitFlop skal i tillegg gi deg en bedre holdning, økt forbrenning og reduksjon av cellulitter med lav belasting på kroppen."

Haha. Dette høres jo fantastisk ut, eller hva?
Hva sier dere, skal dere gå til anskaffelse av en slik supertrendy slankende sandal?


Sandalen på bildet er partyutgaven og koster ca 700 kr.
Høres jo bra ut å kunne trene mens man er trendy på party? Haha.

(Artikkel og bilde fra kk.no)

6 comments:

iselillja said...

Hahaha, seriøst. Jeg leste om det der ;) Det er det rareste jeg har hørt om :) Vet ikke heeelt om jeg overbevist nei, hihi. Virker vel for godt til å være sant? Pluss at de er sikkert mongo-vonde å gå i, haha.. :)

momoiro-chan said...

Haha, ja. Det med at de skulle skape ubalanse slik at man måtte anstrenge seg mer høres jo bare grusomt ut.
Nei, jeg er ikke overbevist ;)

Anonymous said...

Bullshit!! :D:D Jeg sverger ved høye hæler jeg, haha:D

momoiro-chan said...

Haha, sant! Jeg er med på det ;P

Marte said...

ha ha.. lureri;)

momoiro-chan said...

Ikke sant! Det høres jo bare latterlig ut ;)