Monday, April 7, 2008

Dagens antrekk!

Regn og grått vær igjen. Utrolig kjedelig. Når skal våren egentlig komme?!
Jaja. Jeg må sitte inne på skolen å jobbe med en oppgave som skal leveres på fredag uansett. Jeg har selvfølgelig ikke begynt på den før nå. Også er det jo fremføringa på onsdag. Ja .. Det blir en travel uke :)

Skjerf: H&M
Svart t-skjorte: H&M
Topp: H&M
Skjørt: H&M
Tights: b.young
Støvletter: Økonomisko
Klokke: Inex

Det ble mye H&M!
Også er dere så heldige å få se litt av oppvasken min i bakgrunnen.
Og den søte Hello Kitty figuren min som vugger når den får sol på seg :)

Ha en fin dag alle sammen :)

4 comments:

iselillja said...

Så ut som et behagelig antrekk :) grått og svart er elsk!
Foresten, bildet idag var lysere og bedre, hva har du gjort? :)

momoiro-chan said...

Ja, grått og svart er blitt mine favoritter!
Jeg tok bilder med kameraet mitt i dag. Ikke med mobilen :)

cammie said...

Ramlet over bloggen din, så jeg får legge igjen en kommentar også - grått og sort er en sikker vinner :)

momoiro-chan said...

Så koselig. Setter alltid pris på kommentarer! :)

Sort og grått er aboslutt en vinner. Det blir mye av det nå fremover før solen titter frem å man kan ta frem alle de søte vårfargene!